2022. március 6., vasárnap

Nottinblú márkájú. ék alakú székpárna, ülőpárna - Jelenlegi ára: 5 800 Ft

Az ülőpárna 41 x 41 cm, a legmagasabb részén 7 cm magas.
Rugalmassága kíváló, közepes keménységűnek ítélem meg.
A terméket évekkel ezelőtt rendeltem meg, aztán úgy ahogy kaptam elraktam, mert mégsem volt rá szükség. Tehát új, nem volt használva, sőt - amint a képeken látszik - kis sem bontottam. Az egyik csücske hozzáférhető volt, így le tudtam fényképezni az anyagát közelről is.
A pontos anyagösszetételt sajnos nem tudom, lehetséges, hogy a zippzáros, levehető huzat belsejében szerepel. Annyit tudok, hogy ez a cég természetes alapanyagokkal készíti termékeit, és ülőpárnát már évek óta nem forgalmaznak.

Jelenlegi ára: 5 800 Ft
Az aukció vége: 2022-03-07 03:30 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése