2020. november 29., vasárnap

KILENC SZERZŐ 44 KIS ZONGORADARABJA magyar népi dallamokra II füzet - RESCHOFSKY S. antik kotta 1955 - Jelenlegi ára: 1

Zongoratanárok, tanulók alapvető eszköze ez a ritkán beszerezhető kottafüzet.
Az első 3 év zongoratanulásához felhasználható anyag.
TARTALOM
Kókai: Kis bölcsődal
1
Molnár: Hej-haj!
2
Viski: A bürgezdi bíró
3
Horusitzky: Volt nékem egy tarisznyám
4
Szőllősy: Kősziklán felfutó csokros liliomszál
5
Gárdonyi: Úgy tetszik, hogy jó helyen
6
Horusitzky: Csinálosi erdőn
7
Molnár: Sárga csikó
8
Szőllősy: A bundának nincs gallérja
9
Molnár: Mégis kifordulna!
10
Horusitzky: Az én tyúkom megbódult
11
Viski: Virág Erzsi
12
Gárdonyi: Már minálunk babám
13
Horusitzky: Szélről legeljetek
14
Szőlőssy: Isten hozzád szülöttem föld
15
Molnár: Kis nyulacska
16
Gárdonyi: Ábécédé, rajtam kezdé
17
Kókai: Dal a fehér almafáról
18
Szőllősy: Virágének
19
Molnár: Pünkösdi rózsa
20
Szőllősy: Kis kece lányom
21
Bartók: Hol voltál báránykám?
23
Viski: Érik a szőlő
23
Reschofsky: A virágok vetélkedése
24
Horusitzky: Elszaladt a kemence
25
Gárdonyi: Kirje, kirje, kisdedecske
26
Viski: Hej, két tyúkom, tavali
29
Kókai: Szentbalázsi Pista
30
Kókai: Vidám dal
31
Kókai: Sirató ének
32
Bartók: Andante
33
Bartók: Lakodalmas
34
Reschofsky: Harangoznak a toronyba
35
Weiner: A bundának nincs gallérja
36
Bartók: Keringő
37
Reschofsky: Szép nóta, abbiza!
38
Reschofsky: Borbély bábi nagybeteg
39
Weiner: Ábécédé, rajtam kezdé
40
Reschorfsky: Megy a gyűrű vándorútra
41
Weiner: Elvesztettem páromat
42
Weiner: Mikor gulyáslegény voltam
43
Weiner: Hopp ide tisztán
44
Korához képest jó állapotban lévő füzet,   gerince ragasztott
néhány helyen könnyen eltávolítható ceruzás beírások (pl. "együtt", "jobb-bal külön", stb)- de én benne hagytam, hátha jól jön vkinek : -).
Pár lap sajnos kissé foltos.
Mérete 32 X 24 cm.
24 oldal.
Zeneműkiadó Vállalat,   1955
Aukcióim között több zenei témájú könyvet, kottát is találhatsz.
Külföldre is postázom az adott országra érvényes,
Magyar Posta díjszabása szerint.
Kérdésekre szívesen válaszolok  - emailjeimet naponta nézem...
Személyes átvétel  a VI. ker-ben, a  Kodály Körönd
(Andrássy út, ahol a nagy tűz volt)
környékén szinte egész nap - persze előzetes egyeztetés után.
10. 000 ft feletti vásárlás esetén a TELJES postaköltséget állom (belföldön) !!

Jelenlegi ára: 1 490 Ft
Az aukció vége: 2020-11-29 15:51 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése