2020. február 23., vasárnap

Sony PS4 Playstation4 fat állvány , hűtő, joystick tartó, töltő, és usb elosztó egyben - Jelenlegi ára: 2 490 Ft

PS4 fat állvány. Működik 2 venti hűt alulról megnövelve a konzol élettartamát. (sajnos hallatszótnak a ventik működés közben)
A PS4 usb biztosítja a tápellátást. A ventikhez van egy kapcsoló és kikapcsolható.
2 PS4 Controllert tölti és tartja
és még az USB-t is megsokszorozza egy beépített USB elosztó.
Nekem sajnos nem jó a PS4 hez, mert módosítottam a készüléken (lábakat ragasztottam rá) és emiatt nem passzol bele a foglalatba a PS4-em. Amúgy praktikus kis jószág.
Ebayen 4800 Ft körüli összegért vesztegetik ezt a készüléket plus szállítás, 6-7000 Ft ból jön ki.
Pár fotót loptam az ebayről a többi a termékről készült. Nincs sérülés rajta.
Én2490 Ft-ért adom, személyesen átvehető Budapesten. Szerintem korrekt ár a tudásához képest. És amennyit meghosszabbít a PS4 élettartamán.


Jelenlegi ára: 2 490 Ft
Az aukció vége: 2020-03-15 22:24 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése