2018. július 29., vasárnap

JJRC JIZHAN TARANTULLA DRÓN - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Eladó dron ! A felsö váz sérült volt csak hajszál repedés volt rajta, nekem sikerült csunyán megcsinálnom , de nem annyira gáz!
Tökéletesen müködik nagyon erös motorokkal, 1 db gyári akksi van hozzá azzal annyit repül mint ujkorában szoval keveset 6 perc! Én rákötöztem egy 2000es akksit azzal repültem! 1200as helyett!
A drón nagyméretü , és nagyon gyors könnyü, birja a lepotyogást is!
Fejnélküli mód van rajta , iránytü, egygombos vissza térés.
Nem 10 -12 éves gyereknek ajánlom, pár nap kell igyis a betanuláshoz!
Kamera nincs rajta azt egy nap alatt meguntam, és elhajitottam, csak az akksit szivja feleslegesen!
magyar nyelvü használati nincs ezekhez, majd a controllerröl csinálok magyar nyelvüt!
tartelék alkatrészekkel dobozában!
pest környéki átvéte megoldható, M0 déli szektor szigetszentmiklóson, maglodi auchannál vagy 31 esen jászberényig
posta elöre utalás után, vagy paypal, 1300 ft mpl 


Jelenlegi ára: 7 000 Ft
Az aukció vége: 2018-08-19 22:04 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése