2018. május 27., vasárnap

Ipaky Bumblebee rozéarany tok Xiaomi Redmi 4x telefonhoz + ajándék képernyővédő üveg - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Xiaomi Redmi 4x telefonhoz eladó egy Ipaky Bumblebee Rozéarany tok.
Teljesen új, sosem volt használva. Azért szeretném eladni, mert neten rendeltem és nem olyan mint a webshop oldalán a fényképen.
(A webshopok képein fehér rácsos minta látszik a fekete hátlap részen, míg igazából csak a matt fekete lapon van kialakítva egy fényes felületű rács - így csak akkor látszik a minta, ha a fény ráesik. )
A hátlaphoz rendeltem egy képernyővédő üveget is, de ezzel kapcsolatban is meggondoltam magam, így ezt ajándékba adnám az Ipaky tok mellé.
(A képernyővédő külső csomagolását megbontottam, hogy a képernyőhöz mérjem, de magát a fóliát természetesen nem távolítottam el az üvegről. )
A két terméket a Blaha Lujza térnél lehet átvenni (ill. megbeszélhetünk másik pesti helyszínt).


Jelenlegi ára: 2 500 Ft
Az aukció vége: 2018-06-10 13:42 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése